Oliver twist

Nu ligger jag i sängen & ser Oliver Twist, jag älskar dom filmerna, Ullis har en hel box med dom filmerna, Dom kan jag se om & om igen, jag blir aldrig less på dom. Men snart måste jag röra mig till duschen för om en timme ska vi vara hos mormor. Hon bjuder på lunch! love it! köttfärssås & spagetti!
Sen efter middagen ikväll rullar jag med bilen till Obbola för att fira Anneli som fyller år idag! ska bli mycket trevligt det.
Jag undrar om elsa slutar skrika på morgonen om man tejpar för hennes mun med silvertejp? Jag ska nog prova någon dag. Nu hör jag min syster elin ute i hallen vid min väska & hon gör något hyss förstår jag!..


Igår hade jag en trevlig kväll. Jag trivs i flurken så mysigt där ute, det får vi allt göra om eller vad säger du elin?
Jag låg & halv sov i elins knä men det gillas! & hon lät mig ligga där också för hon är så snäll med mig! hihi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0