Anastacia - Sick And Tired

Äntligen hemma eller har varit hemma en stund nu.
Fick sluta vid kvart över 20 över tio & kommer till bussen men tror väl fan att den går 4 i elva, jag bröt ihop!.. Inte nice alls.
Men har fått döda kartonger idag med Sami, var ganska kul fick hoppa på dom. Tur man har barnasinnet kvar iaf.. Jag är som vanligt på alla ställen jag varit den enda tjejen i köket men det är inget att klaga på. Men tur jag inte är pryd av mig haha.

Men innan jag börja idag fick jag ett sms "Vill du komma in en timme tidigare idag & umgås? Jag bjuder på fika! :D" & så lätt köpt var jag idag iaf! Fast vem tackar nej till att träffa Johanna egentligen? inte jag iaf så jag hade åkt ner ändå.. Vi gick runt lite & kolla lite skor vårat standard svar på skor när vi tyckte några var snygga var "så snygga var dom" & så ställer man tillbaka dom med en suck. Men tack för fikat min vän & jag bjuder gärna tillbaka nåndag säg bara till! :D



Nu ska jag värma min riskudde lägga den på ryggen & lägga mig i sängen GUD se skönt!
För nu börjar tröttheten komma krypandes

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0