Ani DiFranco - Deep Dish

Disk,disk,disk, disk & åter disk!
Ett tag där såg jag fan inte ens ljuset att de skulle ta slut..

Det ser inte ut som om att de är så jävla mycket men det är det, typ 20 miljoner bläck som ska diskas & en jävla massa annat så man måste ändra allt på maskinen. Från 6 - halv 10 stod jag väl & diska sen tog Jocke över & diska resten..


Detta skulle jag lära mig igår! jag förstår inte alls hur dom hade tänkt att jag skulle lärt mig 4 förrätter & va det ska vara på dom på ungefär 20 min!.. Det gick fan inte, & sen är dom inte billiga heller, en tre rätters där & man blir fan ruinerad.. Men det är jävligt bra mat & god!..

Jag sprang en sväng på stan innan jag skulle in på Invito, Fick med mig två tröjor hem. Kanske visar dom sen.


Det kommer ju bli beach 2010 i sommar helt klart! har tappat lite sen jag börja praktiken detta kan bli bra tills den är över, så mycket som jag spring upp & ner hela dagarna & kvällarna när de är kväll.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0