Bat For Lashes - Sleep Alone

Jag lyckades att somna inatt men jag vaknade igen klockan 4 & var klarvaken.
men på något sätt lyckades jag somna om & upp klockan kvart över 7, men då var jag så sjukt trött att jag ville inte alls kliva upp.
Men jag gick ifrån iksu till ålidhem, var faktiskt ganska skönt. Satt & prata med Jonas om lite allt möjligt, Fredag är sista gången jag åker till Lernia innan jag går ut på praktik faktiskt väldigt skönt!

Kom till holmsund för en stund sen, var ute med hunden & vi har inte lite snö på baksidan så jag tog på mig skoterskorna & gick ut, var inte lätt att gå där bak med henne men det gick bra.. Pether har nackspärr, jag tycker de är jätte kul för han ser hel tokig ut..

Kommentarer
Postat av: Elina

haha jag har typ sträckt ryggen så jag ser ut som ringaren i Notre dame

2010-02-02 @ 11:30:42
URL: http://elinan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0