Biffy Clyro - Good Practise Makes Permanent

Jag trodde verkligen att jag skulle få veta att det är okej att jag börjar min praktik nu måndag. Men än  har jag inte hört något så jag får vänta tills dess. Men det är så jävla typiskt. Först ska jag vänta i 3 månader för att ens få försöka få en & när jag väl får en så måste jag vänta på att arbetsförmedlingen godkänner det & det har dom inte gjort än. Så jag hoppas väl till veckan att jag får veta något..

Idag såg vi nån film på workshopen jag förstod inte vad han dilla i gubben men det var väl okej.
Sen åkte jag på maxi & handla lite mat som vi tryckte i oss ikväll gott var de men jag får alltid så ont i magen.. sen la jag mig & såg lite ghost whisperer har snart sett klart andra säsongen, dock så somna jag men Johannapanna skrev till mig så jag slog upp ögonen hon känner nog alltid på sig när jag somnar för hon hör alltid av sig till mig då & det är jätte bra för jag ska inte sova så där. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0