första dagen på Invito

Det är ett under att jag tog mig upp imorse. Trodde fan aldrig att de skulle gå. Men jag gjorde det & åkte iväg & jobba.
trevligt folk är ju alltid ett plus.. Dock har jag så sjukt ont i fötterna & i ryggen. Sen har det varit jobbigt också, har haft sockerfall hela dagen fast jag åt gröt till frukost sen lunchen, men har inte alls mått bra, men ska gå på ica & köpa med mig frukt för att kanske hålla uppe sockernivån i kroppen. det är nog så här jag ska ha det framöver & duschen kommer att vara min vän varje kväll för jag hatar att lukta matos..
Men jag ska vara så duktig så. så kanske man får jobba lite framöver också det skulle vara awesome. Undra om jag måste byta skor kanske? får så sjukt ont av mina, men man får ju inte ha skor som jag vill ha för tappar man en kniv kan man få dom genom foten.. Så jag får nog fundera ut någonting dära tror jag...

Nu ska jag försöka att hålla mig vaken tills klockan 22 - 23 ikväll så kommer jag nog att sova gott ikväll. För just nu är jag äckligt jävla trött så jag skulle gärna lägga mig ner & sova men ska hålla mig vaken för annars sover jag inte inatt..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0