Lloyd Banks - Cake

Idag har varit en fullspäckad dag..
Först ut med hunden på prommis,
Sen ställde jag mig & bakade en massa kakor, Blev solskensbullar, äppelpaj & mockarutor.
Bjöd även grannen på andra sidan bron på fika. Jag åkte & hämta henne, tyvärr fick hon inga saftblandare. Men hon klagade inte så det var ju iaf tur det.




Min bror fick för sig att berätta vad jag visste om en viss person, så jag kunde inte låta bli att säga att jag visste det & att hon hade raggat på honom & haft sex med honom & stött på honom & blivit dumpad av honom. På något sätt tycker jag att det är skrattretande men fan det är äckligt! jag kan inte förstå.. 5 år det är fan äckligt!

Kommentarer
Postat av: Hanna

Fan vad duktig du ärå! :D



Pratar vi om Petra?:P

2010-02-04 @ 21:14:47
URL: http://hanneluren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0