Maximum The Hormone - What's up, people?!

Efter att Johanna gjort sin tenta åkte jag & hämta henne & vi for ner på stan. Gick runt & frös & hade de trevligt. Hämta ut mitt knivfodral så nu kan jag frakta dom bra så nu är de snyggt också. Johanna shoppa en present till Elin. Sen blev det fika det är något vi gillar. Skjutsa Johanna till Per för jag tyckte inte alls att hon skulle stå ute & vänta på bussen kändes lite kallt faktiskt.

Men tack för en trevlig dag min vän!..

Herregud säger jag bara du är helt sinnessjuk. Ganska skrattretande faktiskt, du tjänar ingenting på att slänga fina blickar på mig jag skrattar bara åt dig för du är helt sanslöst..
Du vet ingenting & kommer aldrig att veta heller. Men bläng du på för dig har jag inte gjort någonting faktiskt & inte han heller.. Sök hjälp människa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0