Michael Bublé - Home

Min broder har kommit hem från varmare bredd grader & då menar jag från thailand! Han har varit där en månad den bajskorven.. Far utomlands utan att tänka på mig liksom? det är INTE OKEJ! för jag är liten & får helt klart plats i en resväska, någon dag ska jag bevisa det för honom. Då kanske han låter mig följa med som handbagage.

Jag skickade ett sms & fråga om han var jätte brun & får till svar "Nä jag är vanilj färgad :)"
han kommer helt klart att bara BAJSbrun nu när han varit borta så länge som han varit & då blir jag ledsen. Ska nog inte träffa han före han blivit blek igen så man inte känner sig så blek själv! MOHAHAHA

men välkommen hem bror, jag har saknat dig Big time!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0