Whitechapel - Ear To Ear

Jag frågade min lillasyster om hon kunde ta hål i mina öron & de kunde hon.. Men hon fick ju aldrig tummen ur.
Så jag prata med min alltiallo, Hanna Ångman, min kära granne & vän. Jag sprang över till henne & självklart älskar hon att göra illa mig. Fort gick de, Men nu gör de ont..


Detta blev resultatet. Jag har nog gjort mina hål i öronen.
Men fint blev de, Så tack Hanna

Skickade iväg ett sms till matte & sa att som han kände sig när han tog hål i öronen kände jag mig nu & får tillbaka "Som du minns när jag tog hål i öronen kunde inte jag skicka sms".
Men det kan ju ha & göra med att han höll på svimma när han tog hål, men de gjorde inte jag.

Kommentarer
Postat av: Hanna

Blooooooooooood (6) :D



1. nej jag kan inte bli din hemhjälp när du flyttar :P

2. jag har ju en frisör redan och hon är extremt billig. 500kr för klippning o färgning

2010-02-01 @ 18:49:53
URL: http://hanneluren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0