Blink-182 - TV

Jag har små kommit in i snabba cash inte hunnit så långt men det jag hunnit oj så bra den är..
Men jag är rädd att den bara komma bli grövre & grövre.. Hur grov kommer då inte filmen att bli? :O..
Men det kommer nog bli jätte bra detta!

Har även börjat att se om Greay's från säsong ett det gick på tv igår eftermiddag var helt klart tvungen att se det.. Minns fan ingenting från säsong ett så det kan bli kul...
Men jag hoppas att alla mina serier kommer igång snart!..

Jag vill även se hannas tatueringar, för hon gjorde två efter jag & Johanna gjort våran så jag är mycket nyfiken på hur dom ser ut!.

Kommentarer
Postat av: hanna

ska i alla fall försöka :P annars får jag låna hem filmen från internet :P

2010-01-12 @ 17:18:18
URL: http://hanneluren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0