Kane - Not Here

Partyparty eller?
Jag är någon annanstans i huvudet just nu, jag tror det är vi ses i dimman kanske?. jag tror jag är där just nu,  Jag vet inte, vet att jag har haft en väldigt bra kväll iaf. Mina vänner är det bästa som finns, jag älskar att kunna gå ut & dansa på krogen & släppa allt för ett tag & det är verkligen det vi gjort ikväll. Bara dansat & haft kul.
 Det var ju helt klart släkt träff på krogenkrogen, men det gillas & jag har helt klart saknat min kusin Maria, måste verkligen bli bättre på att träffa henne.

Du får inte säga nånting sånt, det är inte okej, jag vill inte höra sånt. säga det där till mina vänner?. Jag gillar de inte, ska jag vara helt ärlig så är jag ganska besviken på dig, du lyckas.. Jag förstår inte hur men du gör det & det gör faktiskt ont.

Nu ska jag kanske söka mig till sängen.. Min syster fråga mig precis om jag skulle spy, tror hon jag är så onykter? det kanske kommer sen vad vet jag imorgon kanske men inte nu.


God natt folket, eller kanske inte än men snart iaf.

Kommentarer
Postat av: Hanna

Kul igår?

2010-01-31 @ 10:45:23
URL: http://hanneluren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0