Lagwagon - Dinner And A Movie

Middag & bio med tjejerna kan man behöva nå mer?
Vi börja våran kväll på Balder, Jag, Johanna, Anneli, Elina & Nicolina. Vi lycksade ju till det med lite tacos. Gott var de & satt fint i magen. Hade väldigt trevligt, massa skratt som de ska vara..
Nicolina lämnar oss & vi andra glider ner till SF för att se Snabba cash. Den var bra men mycket man reagerade på, men den var bra..

Bilen bråkade ju somfan med mig när jag skulle hem sen då, den startar & jag kan backa ut sen döör den & inte bara en gång men satan sen fick jag liv i gamla bettan.. Men var ju fan ett rent helvete att parkera sen också. står jag snett så bjuder jag fan på det, men det är inte enkelt att parkera när det är 2 metersvallar runt våran ruta & det är inte plogat. INTE OKEJ!

Nu ska jag krypa ner i sängen & sova & tagga en ny kväll med brydarna!

Tack för ikväll, ni är kanoners! <3

Kommentarer
Postat av: Elina

tack själv! :D

2010-01-30 @ 15:40:51
URL: http://elinan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0