Lily Allen - Littlest Things

Hela dagen har jag tänkt läsa men har jag kommit så långt? Nej det har jag inte. Jag har gjort massa med mitt rum, hämtat ut körkortet & jag har sovit & att jag sover mitt på dagen eller eftermiddagen är inte så ovanligt nu för tiden..

Jag fick för mig att jag skulle göra grönsaker med dipp ikväll men självklart hinner ica stänga innan jag kommer på det så jag åker iväg på coop.. Gott var de, lite nyttig kan man väl vara nån dag?

Fick nyss ett sms av min syster Malin som undra om jag kunde hämta dom på teg & köra dom till statiol?. Vänta nu? ja vem gör det frivilligt klockan två en fredag natt? Inte jag iaf bilen är kall, jag är trött & ska sova så jag stannar nog hellre hemma & säger nej på den.. Hon får för sig så mycket knas.

Nu ska jag fortsätta se dom avsnitten från 16 & pregnant som jag missat..


Lycka till Imorgon/idag vännen! Jag håller tummarna & tårna & ja vad jag nu måste! <3

Kommentarer
Postat av: Johanna

Tack!

2010-01-16 @ 06:48:28
URL: http://dolle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0