Lyle E. Henderson & Emmanuel - How Much Is Too Much

Nu är jag tillbaka på Mariehem efter några dagar i Holmsund..
Jag bara hängt hemma & det har varit mycket skönt.
Johanna kom hem igår & hon kom förbi mig så vi hängde lite granna & det var mycket trevligt för hon har varit saknad.. Jag tror hon hade varit borta för länge för hon bråka med mig & sen sluta det med att hon reta pether väldigt mycket.. Det var faktiskt väldigt roligt, men jag lånar ut min lillebror till Johanna för hon har ingen egen.

Idag for Ullis, Emma & Pether till övik, det är paradiscupen, båda har vunnit en match nu.. Jag & pappa sov i skift idag, först jag i fotöljen sen pappa i soffan det var nice det..

Sen blev det att åka till ersäng för att se lite trettondags cupen.. Holmsund spela.. först när vi kom dit var det adams lag som spela så den matchen såg vi, sen var de holmsund - ersboda, holmsund förlora men en bra match ändå..
Träffade P & H, & det var verkligen jätte kul för jag har saknat dom jätte mycket. & alltid lika kul att prata med dom :)..

Nu kanske jag ska lägga mig & se lite mysteriet på greveholm eller nå sånt där..
& hoppas på att mamma & lillasyster kommer hem imorgon :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0