Rodney Carrington - My Grandpa

Min syster har sagt att hon skulle till morfar i veckan & jag måste dit för att hjälpa honom med något så nu ska vi dit allihopa sa mamma.. ja de är väl bara åka då? Han kommer ge oss stryk om vi inte kommer  dit speciellt nu när sandr LOVAT att man ska komma dit då blir han arg..

Jag måste erkänna att snart måste jag banka in lite vett i skallen på dig!.. Ingen rätt att trampa på dig icket. Ge svar tillbaka? Jag skulle då gjort de på engång! Helt klart hade jag varit där oj va det hade sprutat ord där alltså.. Men där är vi olika du tar det, de gör inte jag. Jag ska nog allt lära dig lite saker ska du se.


Men lillebror alltid du & jag!


Kommentarer
Postat av: ämääliiii

emily gillar detta ;)

2010-01-25 @ 19:00:03
URL: http://mlyy.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0