Tracy Chapman - Fast Car

Jag har nu suttit & försökt hitta något om den där jävla uppgiften jag fick av jonas innan jul.. Ska jag vara helt ärlig så hatar jag den! jag vill spy på den.. Men får se vad som händer måste typ ringa facket...
Bläää på allt jag orkar fan inte..
Men får fixa det imorgon men får jag inge mer än det jag har så kommer jag fan att lämna in det som det är..

Sen bråkar word med mig också allt bara bråkar med mig.. Det är nog tänkt att jag inte ska göra sånt här just nu.. Är nog mest tänk att jag ska läsa min bok..

Var uppe hos mormor också, hon hängde upp gardiner & dom var sjukt snea frågan är ju hur dom har sytt dom..

Sen har mammas kompis Mattias sagt att jag ska köra i sommar med andra ord satsar jag på att få köra så jag glider med stil för han har som en mustang & nånting till han har så mycket så! Skulle ju icket tacka nej till att köra mustang iaf!.. Det hade varit nice.. Eller vad säger du Johanna? Du & jag i en musse! det hade varit grejer det! Dom är så sjukt snygga, Simons mustang är så sjukt snygg, den skulle man inte tacka nej till heller.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0