Weezer - My Best Friend

Nu är jag nyss hem kommen från min älskade vän i Obbola.
Jag bestämde mig för att våldgästa henne idag för att jag tog körkortet & det gick så jätte bra så..
Lillebror skulle åka från Amanda så han fick åka med mig hem till Holmsund för jag tog mig en sväng förbi pappa & fick lite mat i magen & träffa familjen. Mycket trevligt. Ullis gav mig även pappas parkering idag för jag är bäääst!..

Vi bara hängde ikväll & jag tycker om Johannas mamma & pappa så jätte mycket dom är helt underbara! & marremannen ett stortplus i kanten på dina långkalsonger nu när du skulle ut med ellis! jag diggar dom starkt!..

När jag ska åka hem så ska självklart Johanna & hennes far börja bråka om nått som dom har under datorn, Johanna hade den när jag for så frågan är ju om hon vann?..

Men jag hade helt klart en helt underbar kväll med min vän hon är den bästa!

 Johanna jag tog bilden av dig, de gör inget va? ;)

Kommentarer
Postat av: Hanna

lyckades hålla mig vaken till 21 ungefär :P

2010-01-09 @ 07:56:18
URL: http://hanneluren.blogg.se/
Postat av: Johanna

Det gör absolut inget :)

Föresten så vann jag, HÅRT!

2010-01-09 @ 11:30:42
URL: http://dolle.blogg.se/
Postat av: Marre

Kronans långkalligar är inte att leka med!

2010-01-11 @ 12:22:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0