All Time Low - The Beach

Nydala hängde jag på idag med mamma, hanna, elsa & elin.
Hannas brorson Adrian var där med sin mamma Emma, & jag måste ju säga att Adrian är sjukt söt. Men jag tror han fått det från dig hanna sin charm!.

Min bästa smsade mig från utlandet idag & medelade att hon levde & hade det bra.
Jag försöker fortfarande pressa så mycket jag bara kan för att bli lite brunare så jag inte behöver känna mig som en blekfis brevid henne!

Jag har iaf fått lite bränna, så jag ska inte klaga alls!

sen prova jag mitt nya nagellack som jag köpte när jag var på strömpilen med Hanna, Det duger i kriget.

Kommentarer
Postat av: Hanna

Jordu! Har sjukt ont, kan inte sitta med benen ihop och knappt gå... :(



Nagellacket är SNYGGT eftersom jag valde det ;)

2010-07-17 @ 23:27:59
URL: http://hanneluren.blogg.se/
Postat av: hanna

vadå redan? adrian har legat i hårdträning en hel månad ju :P

2010-07-20 @ 07:49:13
URL: http://hanneluren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0