Baxter - My Day

Helt ärligt så lyckades jag inte alls äta 5 gånger som jag & Johanna gjorde för några år sen. Jag försökte verkligen men de gick inte alls..
Men god mat & fika var det verkligen.






Morfar kom med den lilla godis skålen, Kul att man äter godis då?!

Malin, Arash & Elsa började ha vattenkrig, det slutade med att Arash slängde ner malin från bryggan & jag tyckte det var sjukt roligt när man såg det uppifrån stugan. Elsa var lika blöt som Malin & Elsa blev bara ner sprutad med vatten pistolen...

Kommentarer
Postat av: Hanna

1. Elin är lik mormor

2. Mormor passar i kort hår

3. Stackars Malin!

2010-07-07 @ 22:12:10
URL: http://hanneluren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0