Dde - Siste Buss Har Gått

Nu sitter jag äntligen ute i stugan för denna sommar, eller denna natten..
det tog helt ärligt 20 minuter att komma från vasagatan ut på ök! för det är ju en massa snygga bilar. men ändå det är helt sjukt hur lång tid det tog!.. Jag hann ju fan få sitt sår.
Moster kom & hämta mig i holmsund & nu är det bara jag vaken.. Vilka lama typer det här är alltså, Klockan är ju bara 5 i 11. Men ska väl snart sova jag med dom lär väl väcka mig 9 imorgon bitti som vanligt. eller så vaknar man av att morfar har radion igång VARJE natt eller att han snarkar. Jag förstår inte alls hur mormor klarar det. Jag sitter ute i tvrummet nu & jag hör radion. Men iofs så hör morfar väldigt dåligt men ändå!

Med så många kanaler som dom har här ute går det nu en bajs film på 6:an clintan är iaf med i den så långt har jag iaf kommit med att hänga med men mer än så är det inte..


Kommentarer
Postat av: moster

men lilla du, lama typer, suck tjejen!

2010-07-04 @ 09:30:15
URL: http://www.lordagsgodis.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0