Dianne Reeves - Better Days

Igår kväll var jag nere på nydala där ett gäng pojkar hängde & en skulle bada.

Sagt & gjort det gjorde han, Danne är ingen bad kruka inte. Sen åkte vi hem till honom & jag satt & prata med katten som han har hos sig, fy vad ful den var egentligen men var någon alergikatt iaf.


Enda gången man får känna sig brun eller? Men hon är sjukt söt min syster!

 
Idag slog jag på stort & köpte mig en mjukglass på kiosken det var både choklad & vanilj så den skulle jag bara ha! Min bror Patrik tyckte jag inte alls skulle äta den.. Men vem tänkte på beach 2010?! Inte jag iaf!
Men tyckte att jag förtjänade en glass när det är så himlarns varmt ute nu ju.

Jag träffade även gull pojken Gabbe med Lena & Ronnie idag, Han är så söt  han & i övermorgon fyller han 5 år.

Kommentarer
Postat av: Doroteja

vilken frestande glass.. :)

2010-07-22 @ 03:02:32
URL: http://doroteja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0