Kanye West - The Food

Ullis gjorde värsta goda köttfärslimpan. Så den mumsade vi i oss till middag!
Sen har vi spelat lite spel, men jag var nog ingen hejare på det. Men det är väldigt kul att se vad man kan. Pelle & Rebecca har massa geni spel. Sist körde vi sverige men gick inte alls bra för mig. Kände mkig ganska blåst!..

Ullis sitter nu & stickar & har sig, hon är så duktig så. Emma går runt & äter en kall grillkorv & är en liten PMS tant!

Pether kör någon massage grej i soffan så nu vibrerar det i mitt öra.. Jag hoppas jag får sova lite mer timmar inatt annars ska jag lägga mig i Ullis säng som jag gjorde i morse när jag vakna. emma drömde & sparkade mig också den jääääveln!

Kommentarer
Postat av: Hanna

sparka tillbaaaaaka!

2010-07-30 @ 12:30:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0