Pantera - Walk

Jag & Hanna var ute & gick idag, först ner på nydala kollade in läget där.
Sen gick vi på lekparken som heter stora stenen & där hängde vi & hade trevligt. Kändes som man blev barn på nytt, Sen gick vi runt på mariehemsskolan & kollade runt för där håller dom på att göra om hela skolan. Så vi har bestämt oss att vi ska på studiebesök där när dom öppnar för att se hur den blev..

Sen snurrade vi lite runt på gården, fy va illa jag mådde. Sen så träffade vi några muppar, gick upp till Ante & prata med dom.. Man blir ju fan inte klok på nån av dom..

Bilden på Hanna i lekparken kommer sen när jag orkar leta sladden!


Denna får ni klara er med för tillfället!

Förövrigt så gör mina benhinnor jävligt ont på ren svenska!

Kommentarer
Postat av: Hanna

För det var bara JAG som tog mig upp på stora stenen :}

2010-07-21 @ 00:39:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0