U2 - Night And Day

I förrgår låg jag så snällt i min säng & skulle se på film, Näe då kommer Arash lite full så där & får för sig att han ska ha filmer också. Sen kom AK, då skulle dom ligga & se på film i min säng så där låg dom två 16 åriga pojkar & såg nu blåser vi snuten.

Ikväll åker jag till mormors stuga än vet jag inte hur men kan sluta bra det. Ska nog först ner på stan en sväng & kolla på fiiiiina bilar!.. Dom är ju inte dåligt snygga, speciellt alla mustanger som kör runt. Helt klart min favorit. Fast om jag ska vara helt ärlig så är de ju inge fel på trans amer också eller en camaro, också mycket snygga bilar!

Igår på dagen körde det lite fina bilar runt på stan också. Hur nice som helst, sen gick jag & elin ner på kajen för där var de en massa bil företag med bilar & där fick jag se min första ford RS irl annars har jag bara sett dom på datorn, Hur snygga som helst.. Denna var vit. Men den blåa jag sett & gröna är sjukt snygg!..


(Att jag gillar bilar har nog sin förklarning. Men jag är tacksam för mycket, jag kan ju iaf lite nu!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0