Mauro Scocco - Sommar I Stockholm

Min helg i stockholm med Johanna & Anneli var som jag väntade mig: HELT UNDERBAR!

Kommer till stockholm på fredagen & lyckas ta oss till lägenheten var ju inte alls så svårt tänkte vi detta skulle vi ju klara galant. Myste med massa gotta & lite vin på det.. Upptäckte också att vi bara hade 1, 2 & 4;an på tv:n. Har nog aldrig kollat så mycket på 4an som jag gjorde denna helg..

Vaknar upp på lördagen & Anneli har gjort ordning fika åt oss alla, Så vi äter & har trevligt sen lyckas vi ta oss ut ur lägenheten & ta oss till stan för att shoppa. Och det gjorde vi. Mycket blev det också. Sen när vi kände oss redo att åka så for vi hem lämna grejerna & bytte kläder för att åka till gröna lund. Det var helt sjukt kul, jag som älskar karusseller & kan åka hur mycket som helst trivdes. Kul hade vi då, Sen var det sommarkrysset & självklart var vi där! fick se petter & erik grönwall & nå fler men det va bara dom som var bra!

Söndagen blev det att gå i kungsträdgården & kolla där sen runt omkring istan & kolla på en massa, var ju nationaldagsfriande. Sen shoppade vi lite mer & tog oss till gamla stan. Där var det mycket fint & vi bestämde oss för att äta middag där, för att se åka hem & mysa framförs bröllopsyran & rambo.

Måndag, Våran sista dag & klart vi drog oss ut på stan idag igen & hittade ännu mer roligheter. Åka hem till lägenheten städa den, packa ihop det sista äta lite & sen åkte vi iväg för att vara ute i god tid det var vi. Satt på arlanda en timme innan & vi klagar inte. På flyget hem spelade vi skip-bo & inte vann jag inte.. (som vanligt när vi spelar det.)

Detta var min helg.

Tack för en jätte bra helg tjejer!,

(Bilder kommer sen när jag packat upp & lagt in dom)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0