Brosis - The Gift

Grattis moster på 37 års dagen!
Gamling! ;)
jag vet att jag kommer få spöö för det dära men jag bjuder på den! men du är ju både kortare & äldre än mig så jag fixar dig nog om de skulle vara så ;)

Jag har precis slagit in Johannas paket hon skulle bestämt ha dom inslagna förstår inte alls varför? var det nödvändigt tyckte jag. Men hon skulle bums ha det så jag slog in dom åt henne. För imorgon blir hon en stooor flicka!
Imorgon efter praktiken ska jag på bio & se alice i underlandet men familjen Hållén, det ska bli jätte trevligt :) & jag är glad att jag får följa med också :).


Fortsätter de så hära kommer det inte finnas någon kvar, jag är ledsen men de är sant.

Nu ska jag se lite heroes eller två avsnitt sen ska jag försöka sova men det lär ju gå helt kanon för jag är så sjukt jävla trött att de inte är sant!. Men hoppas att jag vaknar av väckarklockan imorgon & inte av mig själv..

Kommentarer
Postat av: You know who

SNYGGT!

2010-03-16 @ 08:54:53
Postat av: moster

vad då gamling...å du vänta bara ge mig lite tid så växer jag ifrån dig fortare än du hinner blinka S

2010-03-17 @ 16:26:44
URL: http://www.lordagsgodis.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0