Eminem - Cleanin Out My Closet

Idag har jag rensat Pether & Emmas garderober idag, Pether hade en aning mindre kläder än Emma & de tog inte alls så lång tid med att fixa hans garderob, så ställer jag mig med emmas jo tjena där stod jag väl en timme eller iaf en & en halv. Sen provade jag ett par byxor jag hade när jag var 12 & dom satt så fint på mig idag hur kul som  helst. Sen provade jag också en kjol ullis hade haft när hon var 17 den var mycket söt & jag kom i den haha trodde jag aldrig att den skulle sitta bra på mig fast lite kort då men, Sen fick jag även prova birgittas bröllopsklänning kunde också ha den & när hon gifte sig så var hon gravid med Ullis i 3 månaden..

Nu sitter vi & ser World trade center. Ska snart sova hade jag tänkt mig ska vara pigg & alert imorgon när det är dop för de lille barnet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0