Kelly Family - I Can't Help Myself

Detta har gjort mig ganska förvirrad men GANSKA nice om jag ska få pengar för det skulle inte sitta helt fel kan jag lova!
Det händer en massa med praktiken nu som jag inte förstår så mycket av men det kan bli bra ändå
Just nu är jag väldigt ledsen för att min film jag vill ha hem inte alls vill som jag vill. & jag är sjukt sugen på någonting detta är inte bra.. Kanske måste köpa mig lite glass kanske?.. Hanna är iaf snäll & hjälper mig med håret imorgon efter jobbet & på fredag så åker jag till pappa & folket ska kramas med min älskade katt & bli påhoppad av ett monster även kallad älskade hund!.

Nu ska jag gå på ica & se om de finns något gott där för en liten ynka summa pengar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0