Lady Gaga - Poker Face

Jag sprang som en tok idag helt sjukt. Men var iaf kul att få göra någonting jag aldrig gjort. Magnus trodde jag var arg när jag stod där koncentrerad som jag var. Men ursäkta att jag inte är den som ler så ofta & speciellt inte när jag är stressad & har mycket att göra.. Men det är ju bara sån som jag är..
Köket stänger 22.00 & då kommer de in en massa bongar på mat, mina kockvänner höll på bli tokiga dom vill stänga köket. Jag & Anders gjorde en kalvbula så nu kan jag de också för de sista han gjorde innan jag gick hem var att förhöra mig på hur man gjorde den..

Skönt med två dagars ledighet sen på måndag kör vi igen 08.00 står jag inne på invito & håller på somna där jag står.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0