Nellie McKay - Food

Jag var less efter en timme helt sjukt. Men jävlar vilket träningspass jag fått idag. Innan jag sluta sprang jag upp & ner för trappen kanske 20 gånger för att kunna slänga allt skräp. Helt sjukt så jobbigt de va. Kändes som om jag sprungit på ett löpband ett bra tag.


Min middag, risotto med en massa hemska räkor i men dom åt jag inte.

Den här lilla tiramisun går på 115 kr! en hel förmögenhet för den där lilla biten, & som inte ens är så himla god heller.. Men det är iaf enligt mig men det är vad jag får lägga upp, kanske lyckas slänga upp en bild på nån fin tallrik som jag får göra under mina timmar i kallis..

Kommentarer
Postat av: Hanna

I Know ;)

2010-03-11 @ 08:49:20
URL: http://hanneluren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0