Nicola Conte - A Time For Spring

Det regnade imorse när jag vakna hörde jag. Nu när jag tittar ut genom fönstret så droppar de från balkongen, Hoppas verkligen att våren är påväg nu! jag är så äckligt less på vintern så att de inte är sant. Jag vill ha sommar & sol. Men solen är framme idag & de tackar jag för!.. Snart ska jag åka iväg till Invito & jobba lite granna, jag hoppas jag hinner med en buss idag så jag slipper vänta så sjukt länge ska nog medela att den går 25 över så kanske jag hinner med den..


Börja se Bröllopsfotografen igår eller jag såg halva jag tycker den faktiskt är bra :)


Ha en bra dag people!

Kommentarer
Postat av: julia

okej! de hade jag ingen aning om :) jag tyckte nyss du fick en lillasyster :)

2010-03-08 @ 20:49:57
URL: http://jeia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0