Steve Miller Band - Hot Chili

Idag har vi haft så mycket att göra att dom skickade ner mig för att städa kylen, sjukt jäkla kallt det var där nere alltså.. Jag stod där & spelade min musik & sjöng med & hade mig, Sen fick jag allt gå upp & fixa salladsbuffén som skulle in då kom den dära bultande huvudvärken. inte trevligt, men som tur var gick den över efter någon timme så där.

Men idag har jag varit med om något jag inte rekomenderar någon! Hacka fan inte chili de försvinner inte från fingrarna, igår brände de somfan när jag kom hem. Idag när vi ätit lunch kliade jag mig i ögat & jag kunde inte se på minst 10 minuter. Brände somfan har inte varit med om något värre helt jävla sjukt & jag hade tvättat händerna sjukt många gånger efter jag hackat chili.. Men inte hjälpte de inte gjorde så jävla ont ville bara lägga mig ner & grina.


Kommentarer
Postat av: Hanna

Just därför har man plasthandskar på sig när man hackar chili! :)

2010-03-17 @ 12:04:27
URL: http://hanneluren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0