Emily Haines - Carpet

Jag ska nu åter igen tillbaka på vårdcentralen. Det måste ju vara nånting som inte är riktigt rätt med min kropp.
Så nu ska jag tillbaka & kolla om de finns nån anledning till att jag är så sjukt trött & mår illa efter jag ätit lunch.. För så kan jag inte ha det.

När jag gick över vasaplan med Mimi när jag skulle hem låg det en massa röda mattor på marken & på dom stod det "Walkofshame.se" det såg väldigt roligt ut, men en massa röda mattor..

Elsa fick en ny baddräkt igår & hon sov i den igår & har gått i den enda sen hon kom hem från camilla idag, nu tror jag hon ska sova i den igen..

Körde Malin & Arash till Willy's för dom skulle ha godis, det var tydligen billigt & dom fick jävligt mycket om man säger så.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0