Akon - Sunny Day

Sol underbara sol!
Från de vi kom hem från skolan så har jag suttit & solat & bara njutit av solen.. Tyvärr tar de så lång tid tills jag får nån färg på mig. Men jag började iaf läsa Aldrig fucka upp under tiden jag satt där ute & hade de trevligt..
Hunden uppskattar inte solen lika mycket som mig. hon la sig under stuttsmattan i skuggan & hade de trevligt hon också..

Min katt bet mig idag också.. men man måste ju ta i honom för att få bort honom från bäbisarna när dom är ute.. Då blev han inte så glad på mig så nu har jag ett fint märke på handleden..

Mormor ligger på sjukhuset nu. Jag hoppas verkligen att dom kan hitta vad det är för något som gör att hon mår som hon mår.

Kommentarer
Postat av: Hanna

Jo, det känns super skönt att fått veta att utslagen kommer stanna kvar i minst 1 år till och som längst tills dagen jag dör :)

2010-05-18 @ 21:51:24
URL: http://hanneluren.blogg.se/
Postat av: Hanna

Japp. Det är någon konstig hudsjukdom som läkarna inte riktigt vet varför den uppstår och hur. det kan bero på tusen olika saker men är det pga en allergi så går den att bota, annars inte. så jag håller tummar och tår för att jag är allergisk mot något som jag egentligen inte gillar speciellt mycket..

2010-05-18 @ 22:03:56
URL: http://hanneluren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0