Earth & Fire - Weekend

Den här helgen har varit väldigt lugn, tror att större delen av tiden har jag legat i min säng & sett oc. Men idag lyckades jag till & med plocka ihop mina kläder. Men jag tror jag måste rensa totalt i min garderob & i min byra för jag vet inte vart jag ska ha alla mina kläder..

Min vän Magnus & hans vän Adam kom förbi idag för att hjälpa mig att fixa mitt internet. & Adam  han lyckades fixa det var något knas med routern.
så nu slipper jag den hemska långa sladden jag haft efter mig sen jag köpte min lilla bäbis..

Tror jag ska åka ner & bråka med min familj hos pappa iveckan nån dag kanske, tror dom skulle uppskatta de kanske lite granna iaf. För dom älskar när jag kommer ner & ska bråkas! Nog för att jag bråkas inte så mycket men ändå..


Alltid lika kul att titta på min dator efter jag varit hos pappa. Min syster lämnar alltid något fotspår.

Kommentarer
Postat av: s

typ sötaste kissen (A)

2010-05-10 @ 08:34:23
URL: http://apsatss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0