Royce Da 5'9" - Dinner Time

Middag med Elin & Mimi på Eurasia igår, Sen gick vi & mötte upp Johanna som kom hem till fina Umeå efter en vecka på praktik. & jag fick kramas lite med henne & det är jag glad för, saknat tokfian!.. Men hon åker ju imorgon igen för hur länge denna gång vet jag faktiskt inte.
Var förbi Håkans kompisar en sväng också. Alltid lika trevligt att umgås med min bror!..

Ringer från hans nummer du tror inte jag känner igen hans röst? efter så där ett & ett halvt år?. Tydligen inte..


& NU hoppas jag verkligen, jag gör det verkligen alltså detta funkar ju inte annars.. & jag är iaf inte ensam om det. Mohahahaha

Kommentarer
Postat av: sofia

sv: typ de beeeste:D m-mm!!

2010-05-01 @ 17:13:17
URL: http://anchaso.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0