The Skinflicks - Pizza

Nu sitter jag i holmsund.. Min lillebror kom & hämtade mig efter att han varit i sävar..
Jag vet... Jag vet..
Han är väldigt duktig på att köra bil, han bara glömmer att de finns blinkers på bilen som ska användas..
Pappa stod & gjorde pizza när vi kom  hem & han hade massa hemskheter på dom.. räkor, gröna starka saker & champinjoner.. Kan ju verkligen lova att jag dissikerade min pizza & Pether fick sitta ännu längre vid matbordet för att jag dödade min pizza & det gillade han ju inte alls..
Pappa är nu nyklippt & fin i håret han såg ut som dynamit harry & då skämtar jag fan inte.

Kommentarer
Postat av: emily

hahaha :D

2010-05-16 @ 19:19:54
URL: http://emilyyys.blogg.se/
Postat av: amanda

hahah kan ju va bra o använda dom ;D

sävar va, har hört att det bara bor mongon där :P

2010-05-17 @ 20:24:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0