Det sägs att det är lill lördag.

Jag är nu inne på min andra praktik vecka på nisses & tiden går verkligen fort & det är roligt också..
Ihelgen åker jag hem till stan & sen åker jag tillbaka tills pappa på söndag. Sen nästa lördag ska vi äta massa tårta för då fyller Ullis år, så det ska firas.

Nu har jag bara två veckor kvar av praktiken sen är det tillbaka på miroi som gäller & det är väl nu man måste börja tänka på julklappar.. Jag har ingen aning om vad jag ska köpa till någon. Men jag kommer nog på något snart. Måste köpa någonting till Ullis i present också, men det kommer jag nog kanske på. får ta mig en liten runda på fredag & se om jag hittar någonting fint som jag kan ge henne.

Greay's & sen ska jag banne mig sova jag behöver all sömn jag kan få.

Förövrigt hatar jag snön!... imorse när jag gick iväg såg jag ut som en jävla snögubbe när jag kom fram för det var så mycket snökaos.. Jag kan ha snö i en måtlig mängd detta var inte det. detta var för mycket för min smak & snart kommer det att bli slask också det är inte okej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0