Det sägs att det blir lättare med tiden

Om jag ska vara ärlig & inte ljuga så vill jag inte tillbaka till Miori, Jag trivs där jag är just nu. Väldigt tråkigt att det är sista dagen imorgon..

Men sen är jag tillbaka i stan & då är det väl som "vanligt".  En sak är då säkert jag är inte som vanligt jag är inte mig själv.
Jag försöker men det är inte lätt..
Jag orkar inte med allt & alla. Låt mig snälla bara slippa

Jag saknar farmor,

Jag förstår inte att det är på fredag om en vecka att det är begravning.


Det sägs att det blir lättare med tiden, men det kommer ta tid!


Kommentarer
Postat av: Hanna

Då kan du hänga med mig så kan vi vara "inte oss själva" tillsammans.

2010-11-26 @ 00:12:02
URL: http://hanneluren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0