Måndag 1/11-10

första dagen på nisses avklarad.
gick bra och det var roligt, men ont i fötterna hade jagverkligen. Men hem gick jag också.
jäklar vilken motion jag kommer få den här månaden för jag går fram & tillbaka..

Stora storebror var här idag när jag kom & vi var tvungen att ta igen lite förlorad tid med massa jävulskaper. för han ba bråkas när vi ses. Men jag tycker om honom ändå. Ullis är i stockholm så vi är ensamma med pappsen tills imorgon då kommer hon hem. Ikväll blir det en tidig kväll för jag börjar 7.

Sitter i köket & ska göra lite arbete på produktpärmen som vi håller på med på miroi & då fick jag mig en kompis som skulle ligga på datorn men jag fick honom iaf att flytta på sig så nu ligger han på bordet brevid & skär för så låter zumo när han kurrar.

Vi myser lite!


Grattis på födelsedagen Rebecca!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0