Min fredag

Dagen har spenderats hos farmor med släkten. eller iaf stora delar av den.. Vi kan ingenting göra förutom att vänta & det är jobbigt att veta hur det här ska sluta..
Men jag älskar min farmor & jag vet inte vad jag ska säga eller göra..

Idag har jag även lekt med linus så sorry magnus du är utbytt! linus är mycket sötare än dig!. Han vägra gå på konsum utan mig så jag följde med & hela vägen dit & tillbaka fick jag hålla honom i handen. Det barnet är sött. Måste bli bättre på träffa han & hans mamma maria..

Nu väntar vi bara på att emma ska duscha så ska vi tillbaka till farmor & sitta en stund. Så ni vet vart ni hittar mig ikväll servicehuset i holmsund.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0