Torsdag, imorgon är de fredag med andra ord HELG

Dagen har varit som den varit..

For & handla med pappa på maxi blir påhoppad av anneli där också får en liten utskällning att jag inte svarat på hennes sms. Förlåt för de liksom, jag missa det ju!

Hemma gjorde pappa kassler, rödvinsås & stektpotatis! MUMS!
sen tog jag mig en promenad med lillasyster & hunden till statiol handla lite nu ligger jag & ser biggest & ska se lite halv åtta hos mig.. Sen måste jag även se oth som kommit ut...

Imorgon åker jag hem till stan igen, ska träffa hannapanna så fort jag kommer hem på mariehem igen. Först tar jag mig en runda på stan för att se om jag hittar något till farsdag & till Ullis som fyller år. Sen ska jag även prova baka en ny tårta som jag fått smaka på Nisses, sjukt god den var! tog hem receptet idag så det ska provbakas!...
Sen åker jag till Ersboda för att mysa lite granna med GABBE för jag vet att han saknar mig mest av allt! ;).


Pappa sitter & ger sig själv elstötar.

Kommentarer
Postat av: VÄRLDENS BÄSTASTE GRANNE NÅGONSIN

SNART ÄR DU HÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄR! <3

2010-11-12 @ 01:33:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0