de sägs att de är lill lördag...

För det första så är du helt enkelt en MES!
Jag är inte rädd för att höra sanningen, jag säger själv vad jag tycker & när jag sa det höll du med mig men sen pratar du bakom ryggen, snyggt jobbat.. Hur gamla är vi? jag kan iaf säga vad jag tycker & tänker.
Jag förstår inte vad du är rädd för egentligen?.. Men det måste ju vara någonting som gör att du är rädd.. Men jag kanske är farlig helt enkelt?.. Jag kan störa mig ganska mycket på det men alltså snälla människa du är vuxen. Men kanske inte.

Sen att jag är konstig? hmm, mer att du/ni är det. Men tyck att jag är de gör det, för jag förväntar mig inte bättre heller.. Vad jag vet så är det inte jag som gjort någonting jag har låtit er vara. Men jag börja iaf inte, det var jag som belv bortknuffad fine, säg att jag är konstig gör de, Ska börja förfölja om det är konstig man vill se!...


Efter en sån här bajs dag är jag helt slut, mitt huvud har inte hängt med någonstans, Jag & Sara gick omkring och gjorde massa annat. Från & med nästa vecka kommer vi få dansa eller vad hon nu sa. det kan bli spännande..

IKVÄLL BÖRJAR GREAY'S!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0