En dag i flurkis

Dagen & kvällen har spenderats i flurken.
Det har bakats kakor i mängder, det tog inte så lång tid att göra två timmar för alla kakor vi gjorde. Det är bra jobbat. Men är man bäst på baka så är man!
Sen tog vi oss en tur & körde till trehörningen/västervik där min mammas mormor har haft hus & kollade på det..
Vi har bara glidit & hängt idag.
Blev bjuden på tacos ikväll,
Var även ute med en liten hund som hette Kajsa efter maten, hon va mig då de sötaste jag sett på länge. En sån lite hund som varit med om så mycket är så glad, hon ville leka med findus (elins katt) men han ville inte leka med henne!. Sen såg vi lite film  Ghost ship filmen är inte trevligt alls för 5 öre!.

Nu ligger jag i sängen & ska sova är sjukt trött

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0