Holmsund dag 1

Just nu ligger jag & systerliten i sängen, med varsin dator i knät.
For till pelle & rebecca vid tre & där var det fullt hus, men det var mycket trevligt & gott fika var det! för vi alla älskar ju go fika så det är ingenting som stoppar oss där. Den enda som inte fikade så mycket var pelle, han var lite bakis! haha.
Sen rullade vi på maxi, vi storhandlade lite granna. När vi väl kommer hem så dödar min hund mig nästan hon blev ju helt galen när jag kom hem.. sen tryckte vi i oss lite tacos & sen var det bara att sätta igång att hjälpa emma att rensa sin garderob. Nu är den fin igen!..



Imorgon börjar praktiken så jag återkommer med hur det var.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0