Jag har haft bättre måndag morgon!

Jag är lite smått uttråkad, Vi har snart gjort klar alla våra uppgifter idag. Daniel han sitter & äter wienerbröd till frukost...

Jag vill åka hem nu & sova men det blir inte sånt.
Elinpelin fyller år så det blir en fika på stan när hon slutar, så nu sitter jag på miroi & gör verkligen många knop....eller inte.
Om exakt 4 veckor börjar min praktik & det kan bli spännande, Nästa vecka kommer det ett nytt schema jag vet inte vad jag tycker om det, jag gillar mina lediga dagar!.
Imorgon ska jag sova ut, ingen ska väcka mig jag stryper den som gör det helt ärligt, (elsa & elin är ju alltid ett undantag för dom väcker mig varje morgon.)

Min vän är hemma idag & åker tillbaka till övik imorgon för att vara på sin praktik. Jag saknar dig Johanna!

Kommentarer
Postat av: Johanna

Jag saknar dig också, min älskade underbara!

2010-10-04 @ 13:29:44
URL: http://dolle.blogg.se/
Postat av: Hanna

vård och omsorg, medicinsk grundkurs.

2010-10-04 @ 18:04:25
URL: http://hanneluren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0