Kvart i tre en fredags eftermiddag, helg?

Vissa människor förstår jag mig inte på.. Men det är nog så det ska vara.

Idag är min lediga dag. Jag umgicks med Elin under hennes lunch för hon hade ingenting att göra så då ställer man upp för laget..
Nu ligger jag i sängen & ser film. Ska snart över till Hanna med filmer som jag lovat att hon ska få..
Imorgon blir de middag hos Johanna i obbola med tjejerna det kommer bli väldigt trevligt! alltid lika kul att träffas så där & bara ha det mys.

men annars gillar jag inte alls att snön har kommit nu.. Jävla bajs väder. Snö är inte min grej! kallt blött & äckligt....

Jag ligger nu & ser Raise your voice. Killen där är ju hur snygg som helst! jag är nog lite kär i honom!

Han är ju iaf inte ful!

Kommentarer
Postat av: emily

men neeeej ;/

2010-10-15 @ 17:32:45
URL: http://emilyyys.blogg.se/
Postat av: Hanna

tur vi har en egen snygging i sverige ;) på mariehem till o med ;)

2010-10-18 @ 17:11:21
URL: http://hanneluren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0