min mage säger hejdå!


Jag är inte pigg & allert idag
Men jag har iaf fått ner lite & nu är det inte så mycket kvar..
Men imorgon åker jag först till Pelle & Rebecca & firar rebecca som fyller år på måndag.
Sen åker jag med papps & gänget till holmsund & bor där i en månad, Men
Folket i stan, jag kommer hem & jag kommer sakna er lika mycket som ni kommer sakna mig!
Hanna & jag har redan satt upp ett schema som vi ska ha, ringa hela tiden varje dag!
& Sen bor jag granne med mina flickor i Obbola så då hoppas jag väl att jag ska få se deras söta ansikten lite nu & då!.

Sen kommer jag nog lyckas få mina syskon att bli knäpp på mig, pappa lär nog bli det, han lär nog bli less på mig efter en månad! haha.. Bara han får smörgåstårta när Ullis fyller år så är han glad.

Nu ska jag ta tag  i mig själv & fortsätta säga åt mange att han ska köpa mig en hatt! det börjar iaf gå framåt!

29/10-10

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0