Onsdag klockan 13.44

Hästbajs är det som snyrrar i mitt huvud just nu.
Jag har varit på ett jätte dåligt humör sen jag kom hit.. Men lite mat imagen så blev Johanna glad igen.
Men denna vecka har blivit annorlunda än vad jag trodde den skulle bli, Men det är väl sånt man får ta? Nja skulle inte tro det. jag ska nog ändra det..
Vi sitter & skriver våra uppgifter som vi skulle redovisa imorgon men nu blir det inte så vi ska bara lämna in dom. Men eric han härmas med det vi skrev på en av våra uppgifter men han har skirvit ut det på sin uppgift att jag härmade honom! Inte snällt.

Men skulle man sitta med oss här så skulle man ju börja fundera om vi var friska eller så, Våra samtal handlar nästan aldrig om vad det är vi ska göra och att vi säger uppgifterna till varann så vi gör dom nästan alltid i hel grupp..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0